Jdi na obsah Jdi na menu
 

Zumba® Fitness


  • je taneční fitness hodina inspirovaná latinsko-americkou hudbou
  • kombinuje prvky aerobiku a latinsko-amerických tanců
  • je to dynamické cvičení plné unikátní latinsko-americké a exotické hudby, kdy choreografie střídají pomalé a rychlé rytmy na principu intervalového tréninku, čímž dochází k efektivnímu spalování tuků
  • působí především na svalové partie jako jsou hýžďě, nohy, břicho a nejdůležitější sval - srdce
  • je žhavá jako pravá jihoamerická párty - jak ji jednou zkusíte, už se jí nepustíte
  • nerozhoduje věk ani taneční úroveň, zvládne to opravdu každý! 

Co na sebe?

  • pohodlné oblečení a sportovní obuv, dostatek pití 

 

Božská těla aneb intervalový/kruhový trénink


  • LEKCE JE BEZ CHOREOGRAFIÍ, TAKŽE VŠE ZVLÁDNE ÚPLNĚ KAŽDÝ!
  • posilovací hodina skládající se z kardiovaskulárního tréninku a posilovacích cvičení pro svaly dolní i horní poloviny těla
  • pro zvýšení intenzity cvičení a posilování používáme různých pomůcek - Bosu, stepy, činky, overbally, ...
  • zaměřujeme se také na posílení břišních svalů a stabilizačního systému, tzv. CORE těla, odstranění svalových dysbalancí.
  • cvičíme na principu intervalového tréninku - docílíme zrychlení vlastního metabolismu, které může trvat celý den nebo i déle. Zrychlení metabolismu má za následek rychlejší spalování tuků, proces spalování nastartovaný intervalovým tréninkem pak trvá po zbytek dne, kdy už třeba sedíme doma u televize. Tělo, díky zrychlenému metabolismu, stále intenzivně spaluje

Co na sebe?

  • pohodlné oblečení a sportovní obuv, dostatek pití 

 

BOSU


  • BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku

  • Základem cvičení BOSU je speciálně vyvinutá nafukovací kopule, kterou při cvičení používáme jak stranou rovnou, tak vypouklou
  • BOSU cvičení je výjimečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla, ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů
  • BOSU cvičení komplexně posiluje svaly celého těla, zpevňuje šlachy a vazy, zajistí lepší koordinaci pohybu, držení těla a jako každý fyzická aktivita má pozitivní vliv na kardiovaskulární systém a redukci tuku
  • Odměnou Vám tedy bude štíhlejší postava, pevnější tělo a pravidelné cvičení může pomoci i odstranit bolesti zad a šíjových svalů
  • LEKCE JE VHODNÁ I PRO ZAČÁTEČNÍKY

Co na sebe?

  • pohodlné oblečení a sportovní obuv, dostatek pití 

 

Baby cvíčo


  • cvičení pro rodiče s dětmi
  • cílem cvičení je podpora dětského vývoje, obratnosti, řeči, vnímání rytmu a navázání vztahu s vrstevníky
  • děti se učí říkanky, jednoduché tanečky, cviky na posílení a protažení svalstva, rozlišování barev, zapojení dětí do kolektivní činnosti i bez rodičů
  • opičí dráha, tunel, překážková dráha, atd...

Co na sebe?

  • pro maminky i děti - pohodlné oblečení a sportovní obuv, pití a sváču pro prcka po cvičení 

 

POHYBOVÉ HRY - KURZ 


  • Cvičení pro děti předškolního věku na rozvoj pohybových dovedností formou her a soutěží
  • Na kluky a holky čeká nejen rozcvička na zahřátí, ale především spousta her a soutěží, ve kterých zapojí svoji vynalézavost, hravost a schopnost spolupracovat s kolektivem
  • Děti si protáhnou a proženou těla s pomůckami i bez nich a hlavně si užijí spoustu zábavy
  • Cvičíme bez doprovodu rodičů

 

Pilates - KURZ


  • cvičební program, který aktivuje hluboký stabilizační svalový systém
  • odbourává svalové dysbalance, protahuje páteř, oplošťuje bříško
  • základním principem je uvědomění si práce svalů při jakékoliv činnosti
  • důraz je kladen na správné dýchání
  • vhodné pro zlepšení flexibility, tvaruje dlouhé a štíhlé svaly
  • formou kurzu na pololetní předplatné
  • vhodné i pro začátečníky

 

ZDRAVÁ ZÁDA 


  • hlavní náplní lekce je prevence, případně odstranění bolesti zad a krční páteře, protažení zkrácených a posílení oslabených svalů zad a břicha
  • cvičením docílíme funkčního zapojení důležitých svalových skupin, které napomáhají ke správnému držení těla a jeho zpevnění a protažení
  • kombinace lekcí Pilates, Bosu Core a Overball, Gymball, Body balance

 

POWER JÓGA


  • Power jóga přestavuje dynamický cvičební styl využívající pozic hatha jógy, které obohacuje  o moderní prvky
  • Power jóga posiluje nejen hlavní svalové skupiny, ale i hluboký stabilizační systém a přispívá tak k rozvoji rovnováhy, koordinaci pohybů, zlepšuje pružnost a ohebnost těla a odstraňuje svalové dysbalance 
  • Stejně jako hatha jóga přispívá ke správné funkci vnitřních orgánů
  • Power jóga stabilizuje reakce nervového systému na stres a odstraňuje dlouhodobé napětí, dodává sílu na úrovni těla i mysli a zároveň je propojuje

 

Aerobic Club KidFit


Dětský aerobik  - veškeré podrobnosti naleznete zde